Admissiķ d'alumnat

En aplicaciķ de la Llei Orgānica 2/2006, d'Educaciķ (LOE), la Conselleria de Cultura, Educaciķ i Esport ha anat elaborant una nova normativa que regula l'admissiķ de l'alumnat als centres públics i privats concertats en les ensenyances d'educaciķ infantil, educaciķ primāria, educaciķ secundāria obligatōria, batxillerat, formaciķ professional, tant bāsica, com de grau mitjā i superior, així com programes formatius de qualificaciķ bāsica: el Decret 33/2007 modificat pel Decret 42/2013, el Decret 135/2014, l'Orde 14/2013 de 4 d'abril, l'Orde 73/2014 de 26 d'agost i l'Orde 33/2011 de 18 de maig modificada per les Ordenes 46/2012 de 12 de juliol i 86/2013 de 20 de setembre.

Esta normativa, així com la Resoluciķ de cada director Territorial on s'establix el calendari i el procediment per a l'admissiķ de l'alumnat per al prōxim curs escolar, 2015-16, pot ser consultada i descarregada en esta pāgina web.

L'alumnat procedent de centres adscrits haurā de confirmar la reserva de la plaįa utilitzant el model "confirmaciķ de plaįa".

La resta d'alumnat que solˇlicite plaįa, haurā de presentar una única sol•licitud en el centre que demane en primera opciķ. La presentaciķ de sol•licitud en més d'un centre, comportarā l'anulˇlaciķ de la mateixa.

Per a facilitar esta comprovaciķ s'utilitzarā el nou programa informātic que s'aplica en totes les ensenyances en este procediment d'admissiķ d'alumnat per al curs 2015-16.

Els models oficials de solˇlicitud es poden obtindre, a més de en els centres docents, en esta pāgina web, descarregant-los de l'apartat "Alumnat".

Assistent Admissiķ Telemātica

Cicles Formatius